Forum Wielotematyczne przyjazne forum Strona Główna
  FAQ  Szukaj  Użytkownicy  Grupy  Galerie   Rejestracja   Profil  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  Zaloguj 

Need For Speed: Pro Street

Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Wielotematyczne przyjazne forum Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Fatman:)
Administrator
Administrator



Dołączył: 01 Sty 2007
Posty: 316
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: miastetshko city

PostWysłany: Pią 1:24, 30 Lis 2007 Temat postu: Need For Speed: Pro Street

<center></center>

<center>producent: EA Games</center>
<center>wydawca: Electronic Arts Inc.</center>
<center>Wydawca w Polsce: Electronic Arts Polska</center>
<center>kategaori: wyścigi / samochodowe</center>
<center>Premiera: 13 listopada 2007</center>
<center>Kategoria wiekowa: brak ograniczeń</center>

<center>Rozsądne wymagania sprzętowe:
<center>System : Windows XP/Vista,
Procesor : 2.8 GHz albo lepszy (dla Visty zalecane 3.0 GHz),
RAM : 512 MB RAM ( Dla Visty 1 GB ),
HDD: 8.1 GB Wolnego miejsca na dysku albo i więcej,
Grafika : 128 Mb albo i więcej ( Pixel Shader 2.0, AGP i PCIe wyłącznie),
DirectX : Wersja 9.0c,
Napęd DVD : 8x,
Internet : Co najmniej 512 kb/s,(gra przez sieć)

Karta Graficzna:

ATI:
Radeon 9500 series
Radeon 9600 series
Radeon 9700 series
Radeon 9800 series
Radeon X550 series
Radeon X600 series
Radeon X700 series
Radeon X800 series
Radeon X850 series
Radeon X1300 series
Radeon X1600 series
Radeon X1800 series
Radeon X1900 series
Radeon HD 2400 series
Radeon HD 2600 series
Radeon HD 2900 series

NVIDIA:
GeForce 6200 series
GeForce 6600 series
GeForce 6800 series
GeForce 7300 series
GeForce 7600 series
GeForce 7800 series
GeForce 7900 series
GeForce 8500 series
GeForce 8600 series
GeForce 8800 series</center>

Need for Speed ProStreet to kolejna odsłona najpopularniejszej na świecie serii zręcznościowych wyścigów opatrzonych logiem koncernu Electronic Arts. W odróżnieniu od swego poprzednika, Carbona, opisywana część znanej sagi całkowicie zrywa z ideą nocnych, nielegalnych wyścigów, a jej akcja - dla wywołania kontrowersji wśród graczy - przenosi się wreszcie na profesjonalne, zamknięte tory.
Deweloperzy położyli równie duży nacisk na opcję Autosculpt, za pomocą której możemy zmieniać rzeźbę oraz osiągi swego cacka. Modyfikując poszczególne cechy samochodu wpływamy na takie szczegóły jak chłodzenie silnika, obieg powietrza, prędkość maksymalna, waga, konfiguracja przełożeń skrzyni biegów czy przyspieszenie. Efekty dokonanych zmian dane jest nam sprawdzić w specjalnym tunelu aerodynamicznym, a jeżeli stwierdzimy, że naszemu pojazdowi przydałaby jakaś unikatowa część, możemy zainwestować w któryś z ponad 1000 elementów, decydujących o wewnętrznych walorach naszego samochodu. Wszystkie one pochodzą od firm, które obecne są na rynku w rzeczywistości.

Porównując ProStreet do realnego świata należy wspomnieć również o dziesiątkach licencjonowanych wozów, reprezentujących 26 marek (m.in. Honda, BMW, Zonda oraz Audi), jakie brylowały w oficjalnych wyścigach samochodowych w ciągu ostatnich 40 lat. Wehikuły te przeznaczone są do jazdy w czterech trybach rozgrywki. Pierwszy z nich to zmagania na asfaltowym torze w gronie kilku innych zawodników, których auta umyślnie nie zostały podzielone na klasy, aby uczynić wyścig bardziej żywiołowym, pozbawionym sztywnych zasad. Pozostałe trzy opcje to znane już z wcześniejszych odsłon sagi NFS Drift oraz Drag, a także opcja Speed Challenge, w której musimy popisać się uzyskaniem jak najwyższej prędkości.

Choć zrezygnowano z zaserwowania nam możliwości swobodnej jazdy po mieście, nadal jest o co walczyć. Nagrodami za zwyciężanie w odbywających się co weekend konkurencjach są bowiem dodatkowe maszyny oraz szacunek społeczności graczy ProStreet. Nie zapomniano ponadto o entuzjastach gry wieloosobowej oraz osobach, które pragną skosztować namiastki symulacji. To właśnie dla nich przewidziano możliwość wyłączenia wszelkich ułatwień typu: wspomaganie kierownicy, ABS, dzięki czemu mogą sprawdzić oni na własnej skórze, czy Need for Speed powinien być kojarzony nadal tylko i wyłącznie ze zręcznościowym stylem jazdy.

SCREENY

[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
</center>
Opis: [link widoczny dla zalogowanych]
Screenshots found on [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dead Hunter
Grafik
Grafik



Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: z Doma

PostWysłany: Pią 15:20, 30 Lis 2007 Temat postu:

mi sie tak średnio podoba ta gra. .... przesadzily z " dymem " przy driftach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu Forum Wielotematyczne przyjazne forum Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1


Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB Š 2001, 2005 phpBB Group
Theme bLock created by JR9 for stylerbb.net
Regulamin